תקנון ומדיניות פרטיות - Kalofun דילוג לתוכן דילוג לכותרת תחתונה
כניסת משווקים

תקנון ומדיניות פרטיות

מבוא

תקנון זה מהווה הסכם משפטי מחייב. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שייעשה על ידי המשתמש באתר "קל אופן" של " ( "נס צלול בע"מ " ) (להלן בהתאמה: "האתר"; "מפעילת האתר").
קרא תקנון זה במלואו ובעיון. כותרות התקנון הסעיפים הנן לצרכי נוחות בלבד. למען הסר ספק, לא ייראה כהסכם לטובת צד שלישי כלשהו.
אתר "Kalofun" (להלן "האתר") (כתובת האתר: www.kalofun.co.il ) הינו אתר ברשת האינטרנט, המשמש גם כחנות וירטואלית לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט. בעל האתר ומפעילו היא חברת נס צלול בע"מ (להלן: "קל אופן").
פעולה באתר היא כל פעולה המבוצעת באתר, לקבלת מידע ולרכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר (להלן: "פעולה").

הוראות תקנון זה יחולו על כל פעולה שתבוצע על ידי "המשתמש", כהגדרתו להלן, באתר.
תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין חברת קל אופן , לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. יובהר שכל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע להוראת תקנון האתר ומקבלם, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

לצורך תקנון זה, "משתמש" – כל אדם, לרבות חברה, רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והנך קטין (מתחת לגיל 18) או אינך זכאי לבצע פעולות משפטיות ללא אישור אפוטרופוס, הנך נדרש לידע את הוריך ו/או את האפוטרופוסים החוקיים שלך ("ההורים") בדבר הוראות תקנון זה ולקבל את אישורם לביצוע כל פעילות, מכל סוג שהוא, במסגרת האתר. על ההורים חלה אחריות ליידע את הקטינים המעוניינים לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטינים בכדי שהקטינים יפעלו על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטינים באתר מהווה הסכמה של הקטינים ו/או ההורים לאמור בתנאי תקנון זה .
המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי תקף.
המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.
אין להפר את זכויות הקניין הרוחני של מפעילת האתר. הוראות חשובות אלה חלות, ללא הגבלה, על כל המשתמשים באתר.

תנאים כלליים

מובהר כי הנהלת קל אופן רשאית, על פי שיקול דעתה הבלעדי, להפסיק ו/או להשהות את פעילות האתר בכל עת וללא הודעה מראש.
חברת קל אופן שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או לאפשרות לבצע רכישות באתר ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה ראויה והולמת, או שאינה לפי תקנון השימוש, או המנסה לפגוע בניהולו ובפעולתו התקינה של האתר החברה.
האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לכל המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד. אולם הם מיועדים לגברים ונשים כאחד.
תקנון זה ניתן לשינוי ו/או עדכון בכל עת ע"י חברת קל אופן ו/או מי שפועל מטעמה, על פי שיקול דעתם הבלעדי.
כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.

השימוש באתר

הנך רשאי להשתמש בתכנים באתר בהתאם לתנאים המפורטים בתקנון זה בלבד. אין להשתמש בתכנים באתר באופן אחר מהקבוע בתנאי השימוש של האתר, אלא אם קיבלת את הסכמתה המפורשת, מראש ובכתב של מפעילת האתר ובכפוף לתנאי הסכמתה (אם תינתן).
הנך רשאי להשתמש באתר למטרות פרטיות ואישיות בלבד. אין להעתיק ו/או להשתמש, או לאפשר לאחרים להשתמש, בכל דרך אחרת בתכנים שבאתר. אין לעשות באתר כל שימוש מסחרי אם בדרך של משלוח פרסומות ו/או בכל דרך אחרת ללא קבלת הסכמת מפעילת האתר בכתב ומראש ובהתאם לתנאיה ולשיקול דעתה הבלעדי של מפעילת האתר. היה ונעשה פרסום באתר, מפעילת האתר לא תהיה אחראית לתוכן הפרסומים ו/או לנזקים (בין ישירים ובין אם עקיפים) העלולים להיגרם בשל כך.

אין להפעיל או לאפשר להפעיל כל יישום מחשב או כל אמצעי אחר, לרבות תוכנות מכל סוג שהוא, לשם חיפוש, סריקה, העתקה או אחזור אוטומטי של תכנים מתוך האתר. בכלל זה אין ליצור ואין להשתמש באמצעים כאמור לשם יצירת לקט, אוסף או מאגר שיכילו תכנים ממפעילת האתר.
המשתמשים ימסרו באתר את פרטיהם האישיים ובכך המשתמשים מסכימים לקבלת תוכן שיווקי ו/או פרסומי ממפעילת האתר.

שירותים המוצעים באתר

אתר קל אופן כולל מידע רב אודות מוצרי החברה וסניפיה ומציע בנוסף מגוון תכנים ו/או שירותים ו/או פעולות ולרבות, השירותים המפורטים להלן:
גלישה ועיון בתכנים שונים, רכישת מוצרים ו/או שירותים, יצירת "רשימת מועדפים" – רשימת פריטים נבחרים על ידי המשתמש. הזנת תוכן בפורומים השונים באתר, שיתוף ושליחת פריטים מהאתר מהמשתמש אל חבריו ומכריו באמצעות דוא"ל ו/או שיתוף באמצעות רשתות חברתיות ומסרוני וואטסאפ. מתן משוב ו/או תגובות לפריטים ו/או תכנים באתר אשר יפורסמו באתר ו/או בדף הפייסבוק של רשת קל אופן. מובהר כי קל אופן רשאית לבחור, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, האם להתיר פרסום או למנוע את פרסום המשוב של המשתמש .תיוג פריט או שיבחר על ידי המשתמש באמצעות רשתות חברתיות. הרשמה לדיוור (קבלת מידע תכני, שיווקי ופרסומי באמצעי מדיה שונים לפי בחירת המשתמש.

מובהר כי קל אופן אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים שבאתר יינתנו ו/או יינתנו באופן רציף ושוטף באתר, קל אופן תהא רשאית לשנות (לרבות להרחיב או לצמצם) את רשימת התכנים ו/או השירותים הניתנים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי ליתן על כך הודעה כלשהי. מובהר, כי קל אופן רשאית לבחור לפסול ו/או שלא להעלות לאתר ו/או להסתיר מדף הפייסבוק שלה כל תגובה ו/או משוב ו/או תמונה ו/או תוכן (להלן: "התוכן"), אשר על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, עשוי לפגוע בשמה של קל אופן ו/או ברגשות הציבור ו/או הינו בעל אופי בוטה / אובדני או פוגעני באופן מיני או אחר ו/או שהוא עשוי לגרום להפרת זכויות קניין כלשהן ו/או שהיא נוגד הוראות כל דין ו/או מכל טעם אחר.

כל משתמש בשירותים המוצעים באתר ובפורום ובדף הפייסבוק והאינסטגרם של קל אופן מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא נותן לקל אופן את זכות השימוש המלאה והבלעדית בתכנים שהעלה ומאשר ומתחייב שקל אופן תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונתו במסגרת כל פרסום ו/או הצגת התוכן באתר ו/או בדף הפייסבוק והאינסטגרם וללא תשלום כלשהו. זכות זו של קל אופן תשמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, המשתמש בשירותים מאשר כי הוא מודע לכך כי מרגע פרסום המשוב ו/או התגובות, השיתוף, התיוג והעלאת ותכנים מכל סוג לאתר ו/או לדף הפייסבוק והאינסטגרם, תהיינה פעולותיו אלה חשופות לציבור, על כל המשתמע מכך, והמשתמש מאשר כי לקח זאת בחשבון בהחלטתו להשתמש בשירותים אלה. המשתמש מאשר כי לקל אופן מוניטין בתחום פעילותה וכי עליו להימנע מכל פגיעה במוניטין של קל אופן ובכלל זה להימנע מכל פעילות באתר אשר עלולה לפגוע בשמה הטוב של קל אופן בעיני הציבור. בהקשר זה, מתחייב המשתתף כי לא יפעל בדרך שיש בה כדי לפגוע במוניטין של החברה כאמור.

הרכישה באתר

האתר מאפשר, בין היתר, בחירת ורכישת פריטים מבין הפריטים המופיעים באתר. כדי לבצע הזמנה יש תחילה לבחור את הפריט /או הדגם, והמידה המבוקשים. עבור כל פריט או שירות המוצע באתר יוצג "דף פריט" בו יופיעו פרטי הפריט או השירות המוצע ומחיר המכירה (להלן "דף הפריט"). יובהר שקל אופן תהיה רשאית לעדכן את דף הפריט מעת לעת, להוסיף או להחסיר פרטים, לעדכן את המידע בדף ולהסיר מוצרים שאזלו מן המלאי, להוסיף צבעים ו/או מידות וכן לעדכן ו/או לשנות את מחיר הפריט מעת לעת. מובהר כי התמונות באתר הן להמחשה בלבד, ייתכנו שינויים בין התמונות, לרבות הצבעים המופיעים בתמונות ופרטי הפריטים ובין הפריטים בפועל. שינויים אילו נובעים, בין השאר, מן העובדה כי הפריטים מצולמים ומוצגים על גבי מסך מחשב. המחירים המוצגים באתר כוללים 17% מע"מ על-פי דין, אלא אם צוין אחרת במפורש. על מנת לבצע רכישה באתר, יתבקש המשתמש לבחור סיסמא, וכן להקליד פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי. על מנת שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת הפרטים הנכונים אחרת לא תוכל קל אופן להבטיח את ביצוע ההזמנה (להלן: "ביצוע ההזמנה"). לתשומת הלב, מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה להיחשב כעבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לקל אופן עקב שיבוש הפעלת האתר. כמו כן, המידע שיימסר על ידי המשתמש באתר ישמש בין השאר לשליחת דואר אלקטרוני בנוגע למבצעים מיוחדים או עדכונים באתר, זאת אך ורק לאחר קבלת אישור המשתמש לכך. במעמד ביצוע ההזמנה תבצע קל אופן בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם קבלת אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תימסר למשתמש הודעה מתאימה כי ההזמנה אושרה. מובהר כי חיוב מבצע הפעולה בגין עלות הפריט או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי מיד עם סיום ביצוע ההזמנה.

המוצר/ים ו/או השירות/ים שירכשו באמצעות האתר (היינו, בוצעה על ידי המשתמש הזמנה וזו אושרה) יכונו להלן: "הפריטים". תנאים להשלמת עסקת הרכישה:
עסקת הרכישה תבוצע רק לאחר השלמת תהליך ההזמנה ולאחר שקל אופן תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנהלי העבודה הקיימים בינן לבין קל אופן. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי – יקבל הלקוח הודעה מתאימה. השלמת עסקת הרכישה מותנית גם בכך שהפריטים המבוקשים קיימים במלאי בעת השלמת הליך ההזמנה. במקרה של פריט אשר אזל מן המלאי ו/או שישנה בעיה באספקתו, מכל סיבה שהיא, תהיה קל אופן רשאית להודיע למשתמש על ביטול ההזמנה. הודעה כאמור תימסר למשתמש באמצעות דואר אלקטרוני ו/או בהודעה טלפונית, על פי בחירתה של קל אופן . במקרה כאמור, לא תהיה למשתמש טענה כלשהי כנגד קל אופן ובעצם ביצוע ההזמנה, מוותר המשתמש על כל טענה כאמור. קל אופן שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הפריטים בכל הזמנה.

אספקת המוצר

בכדי לקבל את המוצר המשתמש רשאי לבחור באספקת הפריטים המוזמנים לאחד מהמשווקים המורשים שלנו שנמצא ברשימת המשווקים המורשים כמפורט באתר של חברת קל אופן.

ביטול עסקת הרכישה על ידי הלקוח

הלקוח רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן: ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח המוצר – יעשה באמצעות הודעת ביטול טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון 0503472323. בנסיבות כאמור יהיה הלקוח זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו (לרבות בגין דמי המשלוח, ככל שנגבו).ביטול העסקה יוכל להתבצע עם הלקוח עוד לא אסף את הפריט מהמשווק המורשה. האופניים מגיעים מורכבים ומוכנים ללקוח. אין החזר כספי או החזרה של אופניים לאחר הקנייה מאחר ומדובר בכלי תחבורה כהגדרתו בפקודת התעבורה. ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר ובין פרטיו כפי שמופיעים באתר – על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו בחנות אצל המשווק המורשה.

במידה והתגלה פגם מתבקש הלקוח לא לקבל את המוצר עד לקבלת מוצר תקין ומתאים להזמנתו. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של קל אופן בדוא"ל Kalofunbikes@gmail.com או בטלפון 0503472323. בכל מקרה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או קבלת זיכוי כספי תעשה בכפוף לתנאים הבאים: החלפת המוצר במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה אצל המשווק המורשה של רשת קל אופן ממנו אסף את המוצר. בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת ברשת קל אופן, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש ובתנאי שלא נעשה במוצר שימו כלל.

ביטול עסקת הרכישה על ידי קל אופן

קל אופן שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי הפריט אזל מהמלאי. אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש. בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה. המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין; המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים; המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בקל אופן או/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו; אם לפי דעת החברה, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את הפריטים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג'. בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור פריטים שרכש באתר לצד ג' כלשהו. המשתמש לא הגיע לסניף לאסוף את הפריטים שהוזמנו על ידו בתוך 10 ימי עסקים. בכל מקרה אשר בו, מחמת "כח עליון", אין באפשרות קל אופן לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה. בסעיף זה "כוח עליון" משמעו: לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני. בנסיבות כאמור רשאית קל אופן לבטל את העסקה או להציע למשתמש פריט חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול. בוטלה מכירה כאמור קל אופן לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.

אתר האינטרנט של קל אופן הינו מוצר טכנולוגי וכתוצאה מכך יתכנו בו תקלות, בעיות תקשורת וסליקה, הצגת מוצר במחיר שגוי, מפרט מוצר שגוי (חלקים, מידות, יצרן, דגם וסוג) , בצבע המוצר ועוד. בכל מקרה של מחלוקת על המחיר / מפרט של המוצר, המחיר והמפרט הקובעים יהיו כמופיע בפועל בסניף / בקופת הסניף .

במקרה ונעשתה עסקה במחיר לא נכון, יזוכה הלקוח. ט.ל.ח

אחריות, אבטחה ופרטיות

קל אופן ו/או מי מטעמה נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע. פרטיו האישים של המשתמש (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו ע"י קל אופן כשאחת ממטרותיה הוא דיוור ישיר. להסרה, יש לפנות בכתב לשירות הלקוחות של קל אופן בדוא"ל Kalofunbikes@gmail.com ביצוע ההסרה עשוי לארוך עד 14 ימי עבודה מיום קבלת הפנייה. על מנת להגן על סודיות המידע, פועלת קל אופן באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL- Secure Socket Layer) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת ההזמנות של קל אופן. ויודגש; פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים כלל במערכות קל אופן מאחר קל אופן נעזרת בחברה חיצונית [פלאכארד] לצורך סליקת כרטיסי האשראי. מובהר כי מאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של קל אופן להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות ועל כן, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי קל אופן ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי קל אופן. כמו כן, במקרים הנובעים מכוח עליון, קל אופן לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם למשתמש או למי מטעמו, אם מידע כלשהו שמסר יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה. קל אופן מתחייבת כי לא תעשה שימוש בפרטי המשתמשים הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה באתר, וכן, לצורך שמירת קשר עם המשתמש.

למרות האמור לעיל, קל אופן תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המשתמש ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בקל אופן ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המשתמש עשה שימוש בשירותי קל אופן לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי קל אופן צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המשתמש לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליך משפטי. כמו כן, קל אופן תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המשתמש, ללא זיהוי המשתמש הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.

שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של רשת קל אופן
בדוא"ל Kalofunbikes@gmail.com או בטלפון: 0503472323.

שימוש בעוגיות (cookies)

" קל אופן" תהא רשאית לעשות שימוש ב"עוגיות" קבצי טקסט קטנים אשר מאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב המשתמש, לרבות על מנת לספק לך שירות מהיר ויעיל ולחסוך ממך את הצורך להזין את פרטיך האישיים בכל כניסה לאתר. מובהר כי קבצים אלה לא יכילו כל מידע מזהה באופן אישי ואתה יכול לכוון את תוכנת הדפדפן שלך כך שלא ייקלטו במחשב "עוגיות" או שיימחקו.

דין ושיפוט

הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר – תהא לבתי המשפט (השלום או המחוזי) חיפה ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.
התיישנות

למרות האמור בכל דין, תקופת ההתיישנות בתביעה בעניין השימוש באתר נגד מפעילת האתר ו/או מי מטעמה ו/או כל פעולה אחרת שנעשתה באתר (לרבות רכישת מסמכי מכרז) היא 12 חודשים מיום היווצרות התביעה או עילתה. המשתמש מצהיר כי הוא מסכים עם האמור בסעיף זו למרות האמור בדין.

שיפוי

המשתמש באתר מתחייב לשפות את מפעילת האתר ו/או מי מטעמן ו/או כל אדם ו/או כל גוף אחר מטעמה בגין כל נזק ו/או הפסד ו/או הוצאה שיגרמו להם, לרבות שכר טרחת עו"ד ו/או הוצאות משפטיות אחרות כתוצאה מהפרת תנאי תקנון זה (כולו ו/או חלקו) ו/או הפרת כל זכות צד שלישי.

פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל פעולה או סכסוך הנובע ממנו, ייעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבתי המשפט המוסמכים בכל אחת מערי המחוז של בתי המשפט במחוזות המרכז בלבד.
מפעילת האתר שומרת על זכותה לשנות ולעדכן את הוראות תקנון זה על כל סעיפיו, מעת לעת וכפי שתמצא לנכון, זאת בכפוף להוראות כל דין.

קניין רוחני

כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר קל אופן , לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של קל אופן בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר קל אופן, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר קל אופן, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם קל אופן בלא קבלת הסכמת קל אופן מראש ובכתב. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר קל אופן לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות ההסכם ו/או בלא לקבל את הסכמת קל אופן מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל תינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של קל אופן מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת (iFrame), גלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו קל אופן, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. השם קל אופן, שם המותג (Kalofun), סימני המסחר של קל אופן (בין אם נרשמו ובין אם לאו), וכיוב' – הם כולם רכושה של קל אופן בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של קל אופן ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם קל אופן נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.